Van Navragol naar Emmaboda. - Reisverslag uit Klippan, Zweden van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu Van Navragol naar Emmaboda. - Reisverslag uit Klippan, Zweden van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu

Van Navragol naar Emmaboda.

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

24 Juni 2014 | Zweden, Klippan

Vandaag een rustdag dwz. een kort fietstochtje naar Emmaboda ongeveer dertig kilometer.Kwam hier rond de middag aan bij een bij een trainings centrum met trekkershutten en camping, er was hier niemand aanwezig niet eerder dan maandag de tent maar opgezet en douchen dat kon nog wel. In Emmabodda wat rondgekeken en gegeten.
Morgen niet naar Kalmar maar met de trein naar Perstorp, dat ligt alweer een heel stuk westelijker. Als ik de route zal gaan volgen naar Oskarshamn en Gotenburg dan zal ik nog wel een paar weken langer moeten fietsen.
Dus ben ik vandaag op een camping in klippan beland en zie morgen woensdag wel weer.
gr. Dirk

• 24 Juni 2014 - 14:42

Annerieke Reukema:

Dag Dirk,

Een fijne reis verder, de groeten van je moeder.

Annerieke

• 24 Juni 2014 - 18:02

Marja Hoekman:

Hi

Leuk je verslagen, ik wil je wel bellen maar vind nergens je 06.
    Kun je je was wel doen tussendoor??, lijkt me lastig drogen.
    Eten?, is het wat?????

Wees voorzichtig grt marja

• 24 Juni 2014 - 20:50

Frieda:

He moi Dirk,
    even groetjes van ons hier....al heel wat kilometertjes getrapt...nog geen verzuurde benen???
    Kom je nog andere fietsers tegen onderweg of ben je de 'eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind..."(boudewijn de groot).
    Hoop dat het weer je een beetje goedgezind is en de zon zich van zijn goede kant laat zien!!!
    Hier alles goud (wel een regendag)!
    Denk goed om jezelf onderweg...
    groutnis, Frieda ook van Jan en Joost de groetn.

• 25 Juni 2014 - 10:10

Jan Hendrik:

Mooie stukjes Ome D, fietse en hoop dat het die veur de wiend goat, groetjes JH en fam

• 25 Juni 2014 - 16:24

Berend Zwart:

Hé moi Dirk.

Schier om dien mooie stukjes over die fietstocht te lezen. Nog n bult plezaaier want het bennen noar mien idee meroakelse enden fietsen. Ik wens die veuraal n haile goie raais.

Groutnis,

Berend en Jeanet