van niva naar Hundige Strand . - Reisverslag uit Hundige, Denemarken van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu van niva naar Hundige Strand . - Reisverslag uit Hundige, Denemarken van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu

van niva naar Hundige Strand .

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

28 Juni 2014 | Denemarken, Hundige

Vanochtend was het droog en zonnig de boel inpakken voor de tocht naar Hundige Strand.
Ik was mooi vroeg en ben om negen uur vertrokken door dorpen als Rungsted, Vedbaek , Charlottenlund om tenslotte in Kopenhagen aan te komen. Het was en mooie rit tot Kopenhagen mooi bij de Oresund langs met in de verte de Oresund brug een machtig gezicht.
Om door Kopenhagen te komen is nog een hele toer, het is er ontzettend druk maar ben er heelhuids doorgekomen soms even vragen. Om een uur of vijf arriveerde ik op Hundige camping wat gegeten enz.en de dag was alweer om.
Moeder de hartelijke groeten.

Dirk.

• 02 Juli 2014 - 08:49

Antje En Koos:

Mooi tochtje zo te horen Dirk.
    We zullen moeke de groeten doen.
    Voorzichtig en goeie reis verder.