Van plon naar Otterndorf. - Reisverslag uit Varel, Duitsland van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu Van plon naar Otterndorf. - Reisverslag uit Varel, Duitsland van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu

Van plon naar Otterndorf.

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

13 Juli 2014 | Duitsland, Varel

Hallo , nu weer internet dus maar even schrijven gistern van Otterndorf naar nordenhamm gefietst en en hier overnacht na en mooie fietstocht langs de Elbedeich een camping in Otterndorf bezocht.Smorgens op tijd vertroken voor de tocht naar Bremerhaven eerst langs de Elbe richting Cuxhaven en voor Cuxhaven afgeslagen richting Bremerhaven, hier even rondgekeken en vervolgens het pontje naar Blexem genomen.
En vervolgens naar Nordenhamm gefietst en hier op een camping beland. Hier ook een Fietser uit Friesland getroffen die onderweg is naar huis,met hem rij ik nu een stukje op , hij gaat naar Leer en ik sla af in varel richting Wiesmoor waar een camping is en vanwaar ik morgen vertek naar Greetsiel. Morgen weer verder.

gr. Dirk

Groetjes,
    Annerieke

• 14 Juli 2014 - 14:53

Jan Hendrik:

Laatste stukje is voor jou een makkie, maar toch nog een goede reis , was mooi om jou stukjes te lezen gr JH