Van Hundige strand naar Fakse Ladeplads. - Reisverslag uit Fakse Ladeplads, Denemarken van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu Van Hundige strand naar Fakse Ladeplads. - Reisverslag uit Fakse Ladeplads, Denemarken van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu

Van Hundige strand naar Fakse Ladeplads.

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

28 Juni 2014 | Denemarken, Fakse Ladeplads

Hallo,
Vannacht was het alweer regen maar toen vanochtend wakker werd was de zon er alweer bij.De tent even laten drogen en inpakken.Daarna bij de bakker tegenover de camping, aan voor het ontbijt.en dan oppad naar andere oorden.
De bedoeling was Rodvic, maar doordat ik wat verkeerd reed ben ik wat verder uitgekomen, het was niet zo'n leuke rit doordat ik wat verkeerd reed ben ik hoofdzakelijk langs een drukke weg gereden. Het laatste stuk naar Fakse Lade plads was wel weer mooi maar dat was maar kort, kwam om een of zes aan op camping Fakse Ladeplads hier blijf ik twee nachten staan, ik moet eerst naar een fietsemaker voor een nieuwe achterband deze is bijna doorgesleten ik ben bang dat de binnenband er straks doorkomt....
Morgen zien we wel weer verder.

groeten Dirk.

• 28 Juni 2014 - 22:05

Alli Bolt:

Hoi Dirk waren afgelopen week ook in DK. Lezen jou berichtjes met veel plezier.Je was volgens ons wel snel terug uit Zweden.Kopenhagen is een mooie stad.Nog verder een goede reis en horen wel als je thuis bent ,komen dan echt je schilderijen bekijken. Groetjes ook van Betto.p

• 29 Juni 2014 - 06:40

Annerieke Reukema:

Hoi Dirk,

Je hebt een avontuurlijke fiets vakantie. Samen met je moeder lees ik je reis verslag en je weet hoe ze reageert. Succes met alles.

Annerieke

• 29 Juni 2014 - 15:15

Gineke:

hallo dirk
    weer een leuke ondernemende vakantie zo te lezen ,heel veel fiets plezier nog
    groetjes iede en gineke

• 01 Juli 2014 - 22:23

Carin De Wind:

Hey Dirk,
    Tjonge, wat een onderneming! Leuk om je zo een beetje te kunnen volgen. Hoop dat de banden inmidels weer in orde zijn voor de volgende kilometers.
    Op t dorp is alles redeljjk rustig, het schelpenpodium achter de dijk is inmiddels in gebruik genomen!
    Met de kunsttoer door het dorp zijn ze ook al weer druk bezig.
    De weg voor je huis is opnieuw geasfalteerd, weer mooi glad. Kun je als je thuis bent los met rolschaatsen....;-) Voorzichtig onderweg!