Van Kragenaes naar Albuen strand. - Reisverslag uit Nakskov, Denemarken van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu Van Kragenaes naar Albuen strand. - Reisverslag uit Nakskov, Denemarken van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu

Van Kragenaes naar Albuen strand.

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

06 Juli 2014 | Denemarken, Nakskov

Hallo, vanmorgen weer met prachtig weer vertrokken uit Kragenaes via Horselunde waar niets te beleven viel naar Nakskov hier is een scheepvaartmuseum maar het was gesloten. Van Nakskov naar Lango over een fietspad langs een heel mooie route.De dige-cykelsti en gaat naar Rodbyhavn geheel langs de kust.nu aangekomen op Albuen strandcamping een mooie camping aan de Femern baelt morgen verder. Batterij van computer is bijna leeg. Gr. Dirk

• 06 Juli 2014 - 20:08

Marja:

groetjes terug

• 06 Juli 2014 - 20:27

Koert Aukte:

Het heeft hier ook nog even flink geregend.Maar verder scheen de zo'n ook nog weltoch was het ook zeer benauwd.Hoop dat de verdere reis een beetje droog verloopt.En nog bedankt voor de mooie verslagen.Reizen op de kaart met je mee.Groetjes en goede reis Koert en auktje

• 06 Juli 2014 - 22:58

J Van Wieren:

Hoi Dirk,
    Geeft zeker wel een goed gevoel dat zovelen met jou meereizen via jouw verslagen.
    We vinden het fijn om ze te lezen en ook even te kijken waar je je bevindt.
    De langste tijd zit er al weer op? Geniet er maar van!
    Groetjes en nog een goede reis verder.

Jan en Janny

• 07 Juli 2014 - 14:35

Annerieke Reukema:

Beste Dirk,

Je moet de hartelijke groeten hebben van je moeder. Ze is blij dat het goed met je gaat.
    Veel plezier en goede reis.