Van albuen strand naar Kramnitze. - Reisverslag uit Kramnitse, Denemarken van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu Van albuen strand naar Kramnitze. - Reisverslag uit Kramnitse, Denemarken van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu

Van albuen strand naar Kramnitze.

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

07 Juli 2014 | Denemarken, Kramnitse

Hallo,
Vandaag een kort fietstochtje gemaakt ongeveer vijfendertig kilometer naar Kramnitz en nog ongeveer tien kilometer van Rodbyhavn waar ik morgen met de boot oversteek naar Puttgarden in Duitsland. Maar ben vandaag op een bijzondere camping terrecht gekomen het Westerncamp Noret 2 Kramnitz.
Een camping die helemaal in westernstijl is ingericht je kijkt je ogen uit er is een sheriffs kantoor waar de camping gast zich dan moet melden de receptie dus.een store een bar en je kunt je voor honderd kroon vol eten.
Voor kinderen is het een prachtig speelterein de meeste lopen met lasso's pistolen en een cobowyhoed op.
Er is een treintje die de kinderen rondrijd over het terrein.
Maar ook de volwassenen doen graag mee ook die lopen met pistolen aan de heup en een cowboyhoed op en doen net alsof ze in het wilde westen zijn.
En s'avonds wordt er muziek gemaakt
Morgen weer verder.
gr. Dirk

• 07 Juli 2014 - 20:54

Gineke:

hallo dirk
    wat leuk om te horen over deze western camping daar hebben wij een aantal jaren geleden een blokhut
    gehuurd ,erg gezzellige camping en gemoedelijk Echte western style :)

nou nog een goede fietsreis naar huis ,veel plezier nog
    groetje s gineke

• 07 Juli 2014 - 21:24

Cobie:

Hallo Dirk

Nog een dikke week en dan zit het er al weer op !
    Leuk al je verslagen te lezen -- en te zien waar je bent.

Regen, zon, onweer, je hebt alles gehad : hopelijk de laatste week geen dikke wind en regen onderweg.

Nog veel plezier en voordat je het weet rijd je weer in Zoutkamp
    Ik kom dan wel eens langs om bij te kletsen.

Groet Cobie

• 09 Juli 2014 - 11:34

Henk Zijlstra:

Hoi Dirk, ik begrijp dat je nu weer op weg bent naar huis? Leuk om zo even mee te genieten van jouw reis. Wij zitten een paar daagjes op Vlieland en het is regen en harde wind dus echt even genieten zeg maar.

Veel plezier nog en tot gauw.

Henk en Erik

• 10 Juli 2014 - 17:53

Marja Hoekman:

Leuk hoor sla niet door kom zonder western kleding en hoed thuis/
    Dit is leuker als een kaartje.
    doeijjjjjjjj