Van Wiesmoor naar Upleward. - Reisverslag uit Upleward, Duitsland van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu Van Wiesmoor naar Upleward. - Reisverslag uit Upleward, Duitsland van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu

Van Wiesmoor naar Upleward.

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

14 Juli 2014 | Duitsland, Upleward

Hallo allemaal ,afgelopen nacht in Wiesmoor geslapen op camping Ottermeer , een grote camping maar met plaats voor kleine tentjes.
Na een onrustige nacht door al dat gedoe om het voetbal, vanmorgen op tijd vertrokken richting Aurich hier een korte stop gehad en daarna naar Greetsiel in Greetsiel wat gegeten en rondgekeken , en om een uur of vijf op een camping beland in Upleward aan de Eems de camping heet Camping am Deich.
Dit is het laatste stukje van de fietstocht en ik zal nu niets meer schrijven jullie allen bedankt voor de reactie's en belangstelling, als alles goed gaat ben ik morgen weer thuis.

groeten Dirk

• 14 Juli 2014 - 21:40

Berend Zwart:

Moi Dirk

Ik heb met veel plezier de verslagen van je reis gelezen. Jij ook bedankt daarvoor, en goede reis tijdens het laatste stuk naar huis.

Berend

• 15 Juli 2014 - 14:32

Frieda:

Ha Dirk,
    goed dat je langzamerhand weer op de thuisbasis aanbeland...alhoewel het regent hier nu....is dat de voorbode van jou thuiskomst...??? (grapje hoor) We hebben vanmorgen bezoek gehad van je tijdelijke reispartner Louw. Hij heeft hier even koffie gedronken en verteld van zijn reis...en jouw groeten overgebracht!! Leuk!!
    Tot gaauw..groetn Frieda.

• 15 Juli 2014 - 14:59

Henk Rothe:

Dag Dirk,
    Met veel genoegen je reisverslagen gevolgd.
    Goede thuisreis!
    Groet, Henk