van Lidköping naar Mariestad. - Reisverslag uit Mariestad, Zweden van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu van Lidköping naar Mariestad. - Reisverslag uit Mariestad, Zweden van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu

van Lidköping naar Mariestad.

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

09 Juni 2015 | Zweden, Mariestad

Hallo allemaal ,dinsdag 9 juni.
Even een verslagje uit Zweden.
De nacht van maandag op dinsdag in Lidköping doorgebracht op Kronocamping.
Vanmorgen op tijd vertrokken richting Mariestad , onderweg veel gezien ook hier een mooie omgeving aan het Vanernmeer de zon heeft de hele dag geschenen .
Wat het fietsen aangaat je kunt hier heel goed fietsen tot nog toe weinig heuvels .
Vanmiddag aangehouden door de politie,er was een zoektocht gaande naar iemand .
Om ongeveer 6 uur in Mariestad aangekomen wat gegeten en dat was het voor vandaag

• 09 Juni 2015 - 20:28

Henk Zijlstra:

Je kunt dan wel mooie verhalen schrijven over je vakantie en het mooie weer maar hier in Zoutkamp is het hard werken en meestal nog steeds te koud voor de tijd van het jaar. Ook die zin dat je daar heel goed kunt fietsen wil er bij mij niet in als je beseft dat ik hier in Nederland zelfs niet zo ver kan fietsen. Ik heb zelf trouwens niet eens een fiets.

Maar alle gekheid op een stokje, veel reisplezier nog en geniet er van. Groet van Henk en Erik

• 10 Juni 2015 - 20:12

Frieda:

Ha moi Dirk,
    Ben blij dat jij in ieder geval gevonden bent :-)... Wie verre reizen doet kan veel verhalen...dat gezegde gaat ook nu weer op! Blij te lezen dat het je goed naar de zin gaat en dat je niet te hard op de pedalen hoeft te trappen.. Is de omgeving mooier dan t gebied waar je vorig jaar doorheen bent gefietst? Nog collega fietsers tegengekomen tot nu toe? Vorig jaar was het niet zo dik gezaaid met pedaleurs vertelde je.. Hier schijnt gelukkig ook de zon kunnen we je melden maar nog wel een fris windje...morgen zalt weer warmer worden en vrijdag weer n tropische dag zegt Harmie 'bie de boer'.. we wachten af. Voorzichtig he...!
    Lieve groet vanuit Zoutkamp,
    tot aanermoal,
    Frieda,Jan en Joost

• 13 Juni 2015 - 16:32

Hennie:

Hallo Dirk
    We zijn al eens samen op vakantie geweest ,maar nog niet op de fiets........
    ;))

• 21 Juni 2015 - 10:20

Dirk:

Hallo Hennie,
    Ben nu op reis naar Denemarken enkom dan in Frederikshaven aan.
    Ik weet niet waar je nu zit, misschien ben je alwer bijna thuis,
    Als je in de buurt bent dan zien we elkaar nog , ik ga eerst richting Saeby waar een camping is.

groeten Dirk.