Van Zoutkamp naar Trelleborg. - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu Van Zoutkamp naar Trelleborg. - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu

Van Zoutkamp naar Trelleborg.

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

01 Juni 2015 | Zweden, Malmö

Zondag alle spullen in tassen gestopt, en om 19.00 uur komt Bert mij halen om menaar Roden te brengen.
Het is iets anders gelopendande bedoeling was de vrachtauto wasnog niet helemaal klaar.
Maar Bert heeft het prima opgelost nogmaals bedankt.
Dus naar Roden waar een chauffeur van Transbok Jan de Goede mij mee zal nemen naar Trelleborg.
Om plm. 8 uur vertrokken uit Roden en onderweg nog even een verplichte pauze gehad, om daarna in een keer naar Travemunde te rijden onderweg niks anders dan regen gehad.en omplm. 2 uur in Travemunde aangekomen.
Hier konden we aan boord van de Huckle Berry Finn het schip dat ons naar Trelleborg zal brengen na het papierwerk naar de slaaphut die Bert ook had geregd.
Om ongeveer 11 uur aangemeerd in Trelleborg waar het fietsavontuur gaat beginnen.
Nu neergestreken op een camping in Malmö , camping First camp is een grote camping pal naast de Oresundbrug.
Morgen door Malmö en dan verder naar Helsingborg.
groeten Dirk

• 01 Juni 2015 - 20:09

Alli:

Hoi Dirk we wensen je een hele goeie reis. Betto / Alli.

• 01 Juni 2015 - 20:22

Carin:

het avontuur is dus echt begonnen.....

• 01 Juni 2015 - 21:29

Alie:

Hoi Dirk,
    Leuk dat ik jou in Zoutkamp tegenkwam en even met jou kon babbelen.
    Ik wens je een fijn vakantie toe met hopelijk wat beter weer en zonder lekke banden.
    Begin juli is het mijn beurt, dus nog even wachten.
    Groetjes Alie

• 02 Juni 2015 - 15:09

Henk Rothe:

Dirk,
    Veel succes en mooi weer op je tocht.
    Greetje en ik liggen nog verwaaid in zoutkamp.
    Na morgen wordt het beter weer. Wij gunnen jou dit ook tijdens je skandinavie reis.
    Groet, Henk

• 02 Juni 2015 - 17:33

Cobie:

Hoi Dirk

Ik wens je een goede reis en hopelijk goed weer.
    Hier allemaal regen --

Geniet ervan !