Van Vederso naar Mogel Tonder - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu Van Vederso naar Mogel Tonder - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu

Van Vederso naar Mogel Tonder

Door: DIRK LUKKIEN

Blijf op de hoogte en volg Dirk

20 Juli 2012 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo weer internet op een camping dus nu maar even berichten waar ik ben. Ben nu aangekomen in Mogeltonder vlakbij de Duitse grens alweer de tijd vliegt. Op 18/07 ben ik aangekomen in Vederso daar op een camping gestaan. De volgende morgen vertrokken richting Henne. Een mooie route door duinen soms goede soms minder goede paden. Rond half twee aangekomen in Hvide sande,wat gegeten en gekeken maar nog geen nieuwe schepen. Doorgefietst naar Henneby camping n Henne. 19/07 van Henne naar Store Darum. Om tien uur vertokken voor de rit naar Store Darum mooi weer in Esbjerg aangeweest het visserijmuseum bekeken en hier gegegeten. Om een uur of 4 weer vertrokken uit Esbjerg om om ongeveer 6uur in Store Darum aan te komen waar het net op dat moment begon te regenen .op deze camping al eens een keer eerder gestaan.20/07 Van Store Darum naar Mogel Tonder.vanochtend de tent nat ingepakt nu is het weer droog maar het heeft de hele nacht geregent. De zon komt er nu weer bij vandaag een stuk van deNoordsea cyckel route rijden alles bij de dijk langs. Om een uurof drie aangekomen in Huttum Ballum voor een maaltijd . Daarna weer vertokken richting Duitse grens zal nog een nacht in Denemarken zijn . Aangekomen op Mogeltonder camping. Morgen zien we weer. Gr. Dirk

• 20 Juli 2012 - 19:00

Koos:

He je bent al bijna weer thuis .. Heb vorige week je wachtwoord weer terug gevonden zodat we je reisverslagen helemaal kunnen lezen en ook eens kunnen reageren. Volgens mij tref je het op je laatste traject broertje. De volgende week zijn de verwachtingen halverwege de week rond de 25 graadjes. De stranden worden dan ook weer erg leuk. Als je ergens blijft hangen dan horen we t wel...
    Tot ziens maar weer.
    Gr Antje en Koos