In Niva. - Reisverslag uit Nivå, Denemarken van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu In Niva. - Reisverslag uit Nivå, Denemarken van Dirk Lukkien - WaarBenJij.nu

In Niva.

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk

26 Juni 2014 | Denemarken, Nivå

Vandaag zou ik vertrekken richting Kopenhagen, maar het weer gooide wat roet in het eten.
De zon scheen vanochtend eerst wel maar een half uur later kwam een onweersbui overdrijven , de bui duurde tot ongeveer half twee dus zodoende zit hier nog op dezelfde camping. Nadat het droog was geworden naar Humlebaek gereden en een museum bezocht het was het museum voor moderne kunst genaamd Louisiana, hier hangen allerlei schilderijen en en andere zaken wat hier bij hoort, ook is er een beeldentuin met het uitzicht over de Oresund. Omdat het weer begon te regenen ben ik hier bijna de hele middag geweest uit nood geboren zeg maar. Om een uur of zes werd het droog en ben teruggegaan naar Niva heb in restaurant Niva Badelaug gegrilde makreel gegeten, was heel lekker elise. Nu weer terug bij de tent en zie morgen wel weer.
tot later.

groeten Dirk

• 26 Juni 2014 - 21:17

Marja:

Hoi

Lijkt mooi allemaal, wanneer kom je weer terug?

• 27 Juni 2014 - 12:08

Henk Rothe:

Hoi Dirk,
    Gewoon doorrijden naar Finland.
    Het weer is daar misschien wat beter.
    Ik bel je baas wel dat je wat later terug komt.
    Veel plezier.
    Groet, Henk

• 28 Juni 2014 - 10:41

Annerieke Reukema:

Beste Dirk,

Harstikke mooi om te lezen. Leuk. Alles is goed.

Liefs en groetjes en veel kusjes van Moeke

• 28 Juni 2014 - 19:44

Frieda:

He dirk,
    je krijgt je portie regen wel als ik het zo lees in je verslagen. Nou ja - je kennis van de Kunst gaat zo met sprongen vooruit :-)!!
    Hoop dat het weer zover opklaart dat je kunt vertrekken richting Kopenhagen.. zet m op!!
    veel plezier en groetn van ons...